Reklama w sieci

Każdy właściciel witryny internetowej na pewno chce dotrzeć do wielu potencjalnych klientów. Natomiast, aby to osiągnąć konieczna jest właściwa marketing. Jeżeli już chodzi o reklamę w internecie to są dwa standardowe sposoby na reklamę: Adwords , a oprócz tego pozycjonowanie.

Zanim zdecyduje się na któreś z owych rozwiązań należy poznać podstawowe różnice pomiędzy nimi.
Adwords
Tutaj płaci się za właściwie każde kliknięcie w naszą reklamę. W podstawowej formie nie ma znaczenia ilość wyświetleń reklamy (dla bardziej efektywnych istnieją takie możliwości). Określa się treść reklamy, sposób jej wyświetlania czy też maksymalną stawkę jaką preferuje się płacić za kliknięcie. Dzięki odpowiedniemu panelowi konfiguracyjnemu można bez najmniejszych problemów tą reklamę skonfigurować we własnym zakresie. Oczywiście proces optymalizacji , a dodatkowo realizacji bardziej niełatwych ustawień wymaga adekwatnej wiedzy. Sprawia to, że jeśli jest taka możliwość warto zlecić to zadanie fachowcom.
Pozycjonownie
Pozycjonowanie polega na optymalizacji strony oraz zdobywaniu linków tak, aby Google doceniło stronę i wyświetlało ją wysoko w wynikach naturalnych. Tego typu reklama jest bardziej czasochłonny , a ponadto wymagający większej wiedzy. Tutaj pozycjonerzy z reguły pobierają pieniądze w formie abonamentowej. Czyli niezależnie czy osiągają oni wyniki czy też nie. Jednakże o ile wybierze się odpowiedniego pozycjonera to efekty osiągane przy wykorzystaniu tej metody są o wiele lepsze niż jeżeli już chodzi o Adwords.
Strony www wymagają promocji identycznie jak każdy biznes.
Warto sprawdzić: Pozycjonowanie.

Share

Jedna myśl na temat “Reklama w sieci

  1. Dobrze napisane, ciekawy tekst.

Dodaj komentarz