Luzy na kierownicy

Pośród bardziej poważnych awarii pojazdów na prawdę często pojawia się awaria maglownicy, czyli przekładni kierowniczej, która – w skrócie – odpowiada za to, że po skręceniu kierownicy w tym samym kierunku skręcają koła. Poruszanie się autem z uszkodzoną maglownicą może być niebezpiecznie i doprowadzić do kolizji albo groźnego wypadku. Naprawa przekładni kierowniczych łódź nie może być utworzona w domowych warunkach i niezbędna jest wizyta w serwisie, który para się takimi usterkami.

Objawy awarii maglownicy bardzo łatwo zdiagnozować i dosłownie niedoświadczeni kierowcy zauważają, że coś jest nie w porządku z samochodem w trakcie jazdy. Kierownica zaczyna drgać i pojawiają się na niej luzy. Przy tym wyczuwalny jest nienaturalny opór kół przy skręcie. Teoretycznie maglownica powinna wytrzymać do przebiegu mniej więcej 100 tysięcy kilometrów. W praktyce czasem już po 30 tysiącach ukazują się objawy jej zużycia. Wynika to z tego, że drogi, po jakich poruszają się samochodu nie należą do najlepszych i samochody na prawdę często wpadają w dziury. Uwzględniając na wysoki koszt usługi, którą jest naprawa maglownicy łódź, gdy jest to możliwe, oddaje się przekładnię do regeneracji. Aby wyeliminować luzy, wystarczy dokręcić śruby. Natomiast wielu mechaników, mając już rozebrany samochód pragnie zregenerować maglownicę niż po pół roku naprawiać auto ponownie z tego samego powodu. Regeneracja przekładni kierownicy polega na całkowitym rozebraniu, oczyszczeniu i wymianie zużytych elementów na nowe. Najczęściej są to uszczelki i drążki kierownicze.

Polecamy: naprawa przekładni kierowniczych łódź.

Share

Dodaj komentarz