Bezpieczeństwo firmy – przechowywanie dysków twardych

Bezpieczeństwo systemów informatycznych uzależnione jest od kilku kluczowych czynników. Zdecydowanie jeden z najważniejszych to regularne tworzenie kopii zapasowych, jak również przechowywanie dysków twardych zawierających dane firmowe, jak także dane poufne, które nie powinny dostać się w niepowołane ręce.
Bezpieczeństwo danych firmowych – co należy wiedzieć?
Jeżeli chcemy w prawidłowy sposób zadbać o dane firmowe, warto skorzystać z usług specjalistycznych firm, które zajmują się bezpiecznym przechowywaniem nośników informacji, takich jak płyty CD, DVD, dyski twarde, taśmy lto.

Należy zaznaczyć, że przechowywanie kopii zapasowych to podstawowa zasada bezpieczeństwa danych firmowych. Backup danych przechowywany jest w dwóch różnorakich lokalizacjach. Warto również wspomnieć, że do plików, które wymagają tworzenia kopii zapasowych w firmie ze stuprocentową pewnością należy zaliczyć wszystkie pliki tekstowe, niemniej jednak też arkusze kalkulacyjne, programy księgowe czy rozliczeniowe. Nośniki z informacjami odbierane są od klienta a także w bezpieczny sposób z użyciem specjalnych walizek transportowane do bezpiecznych zlokalizowania zapewnionych przez firmę oferującą przechowywanie kopii zapasowych. Miejsce przechowywania kopii zapasowych objęte jest całodobową ochroną, jak też monitorowane. Co za tym idzie, nie musimy martwić się o bezpieczeństwo kopii zapasowych. Co więcej, będziemy mogli także korzystać z usługi polegającej na archiwizacji dokumentacji papierowej, jak również przechowywaniu dokumentacji elektronicznej.

Źródło: przechowywanie dysków twardych.

Share

Dodaj komentarz